13.06.2009
Алевтина Кахідзе
“Качество художественной работы все больше зависит от того, как успешно это работа коммуницирует”
Я часто думаю о далеком 99 годе, когда я решила перевестись с факультета графики на факультет графического дизайна. Я не собиралась становиться дизайнером...
повна версія
02.06.2008
Юлія Ваганова
«Відкрита та «закрита» українська тема, або хто кому в мистецькому середовищі маєплатити і як?» №3
Мені час від часу кажуть, що я мало ціную свій досвід і занадто легко роздаю «дрібні» поради, які, як виявляється, є дрібними і простими лише для мене, проте для інших – це професійна консультація.
30.04.2008
Норман Брайсон
НЕ ПОТРЕБУЮ/ХОЧУ: Малюнки Алевтини Кахідзе
Практичне, політичне питання: як найкраще підготувати суспільства колишнього "східного блоку" до взаємодії із західною соціальною та культурною системою? Шляхом політичної освіти? Інтенсивних курсів з історії ліберальної демократії?
23.01.2008
Відкрита та «закрита» українська тема, або хто кому в мистецькому середовищі має платити і як? №2
Якщо схема бартеру між художником і галереєю є недорозвиненою і примітивною, то що ж казати про відносини між куратором і галереєю. Що це за постать куратор і що з нім робити, навіщо він потрібний і який бартер тут можливий?
13.01.2008
Розмова з професором історії мистецтва
Професор: У сучасному світі можна купити будь-що, і це огидно.
Відкрита та «закрита» українська тема, або хто кому в мистецькому середовищі має платити і як?
Відома схема: художник залишає (безкоштовно) мистецькій галереї одну чи дві картини після виставки ще досі існує в українському контексті.